MagixFX
Special effect party technologie voor events als Sensation, Tomorrowland, de Olympische Spelen en de Champions League.
Oplevering:februari 2016
Type:Corporate website met B2B webshop
In opdracht van:Dutchwebdesign
Taken: - Interaction design
- Visual design
(Ism designer jordi)
- Visual design
(Ism designer jordi)
Omschrijving:MagicFX heeft een gelikte klantportfolio met flitsende namen. Aan ons de taak om dit online kenbaar te maken aan de bezoekers en prospects van MagixFX. De shop dient naast "vet" ook overzichtelijk, strak en gebruiksvriendelijk zijn. En dat alles responsive uitgevoerd. Na een parrallel design sessie met twee designers is het meest optimale ontwerp neergezet waarin sfeervisuals domineren en het merk MagixFX met een hi-end cleane technische look wordt gepresenteerd. De diepe tinten geven de uitstraling van klasse en van de nacht - het dagdeel bij uitstek voor een goed feest. De producten worden op wit getoond om ze zo helder over te brengen. Met MagixFX tonen we aan hoe je de keiharde kleur Ferrari rood (ff0000) subtiel kunt gebruiken in een design.